بستن

کرم مرطوب‌ کننده اویل پلاس (Oil+) آمبرلا

شما حتی اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که خیلی به پوستشان نمی‌رسند و از هیچ‌‌یک از محصولات مراقبت پوستی استفاده نمی‌کنند، احتمالاً باز هم نمی‌توانید کرم‌های مرطوب‌کننده را نادیده بگیرید و یکی از آن‌ها را توی کیف یا روی میزتان دارید!کرم‌های مرطوب‌‌کننده به‌خاطر شادابی و طراوتی که به پوست می‌بخشند، به پرطرفدارترین کرم‌های روزمره تبدیل شده‌اند.

این محصولات، فارغ از جنسیت و سن برای تمامی نوع پوست‌ها تجویز شده‌اند و به‌شکلی مؤثر عمل می‌کنند. کرم مرطوب‌کننده همانطور که از نامش پیداست، برای رطوبت‌رسانی به وجود آمده‌است؛ پس چه پوست چرب داشته باشید یا پوست خشک، چه پوستتان مختلط باشد یا معمولی یا حساس، بهتر است از آن‌ها استفاده کنید. این کرم‌ها ابتدایی‌ترین ابزار مراقبت از پوست به شمار می‌آیند.

ما در این مطلب قصد داریم یکی از پرطرفدارترین و مناسب‌ترین محصولات آمبرلا که کرم‌های مرطوب‌‌کننده برای استفاده‌ی روزانه است را به شما معرفی کنیم.

کرم مرطوب‌ کننده اویل پلاس (Oil+) آمبرلا از چه موادی تشکیل شده؟


کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا دارای روغن زیتون، آووکادو، آلوئه‌ورا، روغن بادام شیرین و متشکل از ویتامین‌های E  و  B5است. کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا به دلیل داشتن بافتی سبک، به‌راحتی جذب پوست می‌شود و حس شادابی به همراه رایحه‌ای خوب را به همراه دارد. این کرم مرطوب کننده دارای هیالورونیک اسید است؛ بنابراین علاوه بر آبرسانی، در ترمیم پوست نیز نقش مؤثری دارد.

مزایای کرم مرطوب‌ کننده اویل پلاس (Oil+) آمبرلا چیست؟


در ادامه به مزیت‌هایی می‌پردازیم که باعث می‌شوند خرید کرم مرطوب‌ کننده‌ اویل پلاس (Oil+) آمبرلا را در اولویت قرار دهید.

  • کرم مرطوب کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا با ایجاد یک سطح نازک روی پوست، از نفوذ میکروب و مواد حساسیت‌زا به پوست جلوگیری کرده و سلامت آن را حفظ می‌کند.


 

  • کم‌شدن رطوبت و به دنبال آن، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست صورت، آن را کدر و بی‌حالت می‌کند و شادابی را از پوست می‌گیرد. به مرور زمان نیز چروک‌های سطحی و عمقی روی صورت پدید می‌آیند و زیبایی آن را تهدید می‌کنند. اما نگران نباشید! خرید کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا و مصرف مداوم آن، می‌تواند جوانی را به چهره‌ی شما باز‌گرداند. فراموش نکنید که بسیاری از مشکلات پوست تنها با حفظ رطوبت آن، از بین خواهند رفت زیرا نبود رطوبت کافی در عمق پوست، در عملکرد پوست اختلال ایجاد کرده و سلامت آن را تهدید می‌کند. کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا به پوست شما کمک می‌کند تا رطوبت خود را بازآفریند و شادابی دوباره را به پوست شما برمی‌گرداند. همچنین یکی از عوامل مهم بروز جوش‌ روی صورت، نداشتن رطوبت است که باعث ترشح بیش از حد چربی می‌شود و درنهایت، خود را با جوش و آکنه نشان می‌دهد. کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا با برگرداندن رطوبت پوست به از بین رفتن جوش‌های صورت هم کمک می‌کند.


 

  • داشتن پوست حساس از معضلات درصد زیادی از افراد جامعه است. این افراد نیازمند استفاده از محصولات خاص برای جلوگیری از تحریک‌پذیری پوستشان هستند. در همین راستا آمبرلا با فروش کرم مرطوب‌ کننده‌ اویل پلاس (Oil+) خود، در تلاش بوده محصولی مناسب تمامی افراد و سنین، با هر نوع پوستی ارائه دهد تا گامی دیگر در مسیر مراقبت‌های پوستی بردارد.


 

  • اختلالاتی مانند تیرگی یا ضخیم شدن پوست، با کاهش ویتامین در پوست به وجود می‎آیند و شدت می‌گیرند. کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا با داشتن ویتامین‌های E و B5، از بروز این نوع مشکلات جلوگیری می‌کند.


 

  • تجربه نشان داده که بعضی افراد پس از استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، نوعی سنگینی روی پوست خود احساس می‌کنند، برخی دیگر نسبت به بوی تند کرم‌های مرطوب‌کننده حساسیت دارند، و عده‌ای چربی زیاد این نوع کرم‌ها را نمی‌پسندند و همین عوامل باعث می‌شود به‌مرور، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را کنار بگذارند. اما کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا علاوه بر بوی ملایم، بافت نرم و سبکی دارد و همین موضوع سبب می‎شود بتوانید بدون هیچ تجربه‌ی ناخوشایندی، روزی چندبار از آن استفاده کنید.


 

  • کرم مرطوب کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا به دلیل دارا بودن انواع روغن‌های گیاهی و ویتامین‌های مفید موردنیاز پوست، به‌سرعت و در کمتر از یک دوره استفاده، تأثیر خود را نشان می‌دهد و رضایت شما را جلب می‌کند.


 

  • کرم‌های مرطوب‌کننده، مناسب استفاده‌ی روزانه هستند و در صورت استفاده‌ی مرتب و مداوم است که تأثیر خود را نشان می‌دهند، بنابراین عامل قیمت می‌تواند در خرید آن‌ها مهم به شمار بیاید. قیمت کرم مرطوب‌ کننده‌ اویل پلاس آمبرلا مناسب است و افراد به‌راحتی می‌توانند به‌عنوان یک کرم روزمره‌ی باکیفیت و با قیمت مناسب، روی آن حساب کنند.


ویژگی‌های کرم مرطوب‌ کننده‌ اویل پلاس (Oil+) آمبرلا



  • رطوبت‌رسان و نرم‌کننده‌ی فوق‌العاده

  • تغذیه‌کننده‌ی پوست و جلوگیری‌کننده از خشکی آن

  • بازسازی‌کننده و ترمیم‌کننده‌ی پوست

  • مناسب پوست‌های خشک و حساس

  • قابلیت جذب سریع و ماندگاری طولانی‌مدت

  • حاوی ویتامین‌های E و B5

  • حاوی عصاره‌ی آلوئه‌ورا، روغن آووکادو، روغن بادام شیرین و روغن زیتون


کرم مرطوب کننده‌ اویل پلاس (Oil+) آمبرلا مناسب چه افرادی است؟



  • افراد دارای پوست حساس، خشک و چرب

  • افراد با پوست تیره و روشن

  • افراد مسن و جوان


جمع‌بندی


برند آمبرلا با تولید انواع محصولات مراقبت پوستی ازجمله کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا، در پی افزایش سلامت پوستی جامعه و بهبود روش‌های زندگی انسان‎هاست. محصولات این برند با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فرمولاسیون سوییسی در ایران تولید می‌شوند و سلامت و کیفیت آن‌ها در تک‎‌تک مراحل تولید و ارائه، به‌عنوان هدف در نظر گرفته شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم کرم مرطوب‌کننده‌ی اویل پلاس (Oil+) آمبرلا را امتحان کنید و حس خوب این تجربه را از دست ندهید!